.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
22 بهمن و پيام نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان

نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان در پيامي مشترك اعلام كردند: 22 بهمن بارزترين نشانه پايبندي ملت به آرمان‌هاي راستين انقلاب است.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس ، در اين پيام كه يك نسخه از آن امروز به دفتر اين خبرگزاري در رشت ارسال شد، آمده است: ايام‌الله دهه فجر يادآور خاطرات شيرين روزهايي است كه ملت مسلمان و ولايتمدار ايران اسلامي بزرگ‌ترين انقلاب معاصر جهان را به نام خداوند متعال رقم زدند و اين انقلاب ارمغاني الهي و مائده‌اي آسماني است كه در تاريك‌ترين لحظات تاريخ ملت ايران بر ما ارزاني شد.
اين پيام مي‌افزايد: انقلاب اسلامي حقيقتي بود كه در بستر سنت‌هاي الهي جلوه‌هاي زيبايي از قدرت و عظمت حضرت حق، صلابت و كرامت انسان‌ها را به نمايش گذاشت و در روز 22 بهمن ماه سال 57 دنيا شاهد حماسه عظيم ملتي بزرگ بود كه با تمام توان بر طاغوت غلبه كرد و طومار سياه چند هزار ساله شاهنشاهي را در هم پيچيد.
در ادامه پيام آمده است: اينك كه اين شجره ارزشمند 30 بهار با شكوه را پشت سر گذاشت، در سايه رهنمودهاي مدبرانه مقام معظم رهبري و به بركت خون شهداي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و نيز همت والاي خدمتگزاران كشور استوار برپاي خود ايستاده و در گوشه و كنار جهان شاخه گسترانيده است.
اين پيام مي‌افزايد: امروز پس از 30 سال شاهد تعهد و دلبستگي ملت ايران به آرمان‌هاي راستين انقلاب، بيداري و هوشياري در برابر دشمنان، دفاع و پاسداشت دستاوردهاي بزرگ آن يعني استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي بر مبناي ارزش‌ها و آموزه‌هاي ديني است و حضور ميليوني ملت در راهپيمايي‌هاي مختلف به ويژه راهپيمايي 22 بهمن، هر سال بارزترين نشانه پاي‌بندي ملت به آرمان‌هاي راستين انقلاب است.
در پايان اين پيام ذكر شد: اينجانبان ضمن گراميداشت دهه مبارك فجر و تبريك يوم‌الله 22 بهمن به تمام گيلاني‌هاي هميشه در صحنه و انقلابي، از تمام هم‌استاني‌هاي عزيز دعوت مي‌كنيم با حضوري آگاهانه و حماسي خود در راهپيمايي پر شور 22 بهمن نقشه‌هاي شوم دشمنان انقلاب اسلامي را نقش بر آب كنند و بار ديگر برگ زريني از وحدت، اتحاد و انسجام را در برابر ديدگان بهت آلود دشمنان به نماش بگذارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.